DOA6 Season Pass 3 Sistem Gereksinimleri

DOA6 Season Pass 3 Sistem Gereksinimleri
DOA6 Season Pass 3 Sistem Gereksinimleri



Oyunun Hakkında 

Season Pass 3, Ekim 2019 - Aralık 2019 döneminde çıkacak 53 kostüm ve 1 ek karakter içermektedir.

■ Season Pass 3 Bonus İçerik
Kasumi ve Ayane için özel kostümler

■Öne Çıkan İçerik
- Cadı Parti Kostümü Seti (16 kostüm)
- Ek kostümler (16 kostüm) (Kasım 2019)
- Ek kostümler (16 kostüm) (Aralık 2019)
- Ek karakter (Aralık 2019)
- Ek karakter başlangıç kostümleri (5 kostüm) (Aralık 2019)

■ Not:
- Bu Season Pass'te yer alan indirilebilir içerik, ilerki tarihlerde ayrıca çıkacaktır. Çıkış tarihi değişikliğe tabidir.
- Daha fazla bilgi için lütfen resmi web sitesini ziyaret edin: https://teamninja-studio.com/doa6/
- Bu Sezon Kartında yer alan tüm içerik ayrıca satışa sunulacaktır. Lütfen gereksiz alımlardan kaçının.
- DLC kostümlerini kullanmadan önce karakterleri satın almalısınız.

Bu Oyun, her yaş için uygun olmayan içerik içerebilir veya iş yerinde izlemek için uygun olmayabilir: Sık Şiddet veya Şiddet, Kısmi Çıplaklık, Cinsel İçerik

Gereksinimleri Minimum 





  • İşletim Sistemi

  • Windows 10 (64bit)




  • İşlemci

  • Intel Core i5-4690 or over




  • Bellek

  • 8 GB RAM




  • Ekran Kartı

  • NVIDIA GeForce GTX 770




  • Depolama

  • 50 GB kullanılabilir alan



    © Oyun Sistem Gereksinimleri | Powered by Blogger